“Hjundai” je modelom ix35 preko noći kupio vozače širom Evrope kojima je ponudio atraktivan i bogatom serijskom opremom nakrcan SUV po veoma povoljnoj ceni. Posle gotovo godinu dana života, moderni ix35 je dobio novi motor, 1,7-litarski dizelaš sa 115 konjskih snaga i 260 njutnmetara maksimalnog obrtnog momenta. Zajedno sa pogonom na prednje točkove i početnom cenom od 21.290 evra, jasno je da “Hjundai” u svojim rukama ima hit na duže staze. Istraživanja pokazuju da se kupci zbog manjih troškova sve više odlučuju za SUV-ove s 2WD pogonom i slabijim agregatima, tako da se „hjundai ix 1.7 CRDi” pojavio u pravom trenutku. Snažniji dvolitraši sa 136 i 184 KS jednostavno nisu odgovarali temperamentu ix35 koji bi, na prvom mestu, trebalo da se takmiči sa „nisan kaškaijem 1.5 dCi”. Zato je dizelaš od 1.685 kubika odmah pronašao put do kupaca jer nudi dovoljno snage za svakodnevnu laganu i opuštenu vožnju, pri čemu će potrošnja samo u retkim situacijama prelaziti sedam litara dizela na 100 kilometara.
“Hjundai” je modelom ix35 preko noći kupio vozače širom Evrope kojima je ponudio atraktivan i bogatom serijskom opremom nakrcan SUV po veoma povoljnoj ceni.
Posle gotovo godinu dana života, moderni ix35 je dobio novi motor, 1,7-litarski dizelaš sa 115 konjskih snaga i 260 njutnmetara maksimalnog obrtnog momenta. Zajedno sa pogonom na prednje točkove i početnom cenom od 21.290 evra, jasno je da “Hjundai” u svojim rukama ima hit na duže staze.
Istraživanja pokazuju da se kupci zbog manjih troškova sve više odlučuju za SUV-ove s 2WD pogonom i slabijim agregatima, tako da se „hjundai ix 1.7 CRDi” pojavio u pravom trenutku. Snažniji dvolitraši sa 136 i 184 KS jednostavno nisu odgovarali temperamentu ix35 koji bi, na prvom mestu, trebalo da se takmiči sa „nisan kaškaijem 1.5 dCi”. Zato je dizelaš od 1.685 kubika odmah pronašao put do kupaca jer nudi dovoljno snage za svakodnevnu laganu i opuštenu vožnju, pri čemu će potrošnja samo u retkim situacijama prelaziti sedam litara dizela na 100 kilometara.
Štaviše, „hjundai ix35” sa 1.7 CDRi motorom je startniji od snažnije braće jer je maksimalni obrtni momenat dostupan već od 1.250 obrtaja u minutu. Kod 2.0 dizelaša moraćete da sačekate da skazaljka stigne do 1.800 o/minutu. Motor je elastičan i omogućava preticanje bez većeg napora. Vožnju olakšava i vrlo dobro odmeren šestostepeni ručni menjač s kojim se potrošnja na otvorenom putu spušta na oko šest litara. Menjač je prilagođen vozačima mirnijeg temperamenta - precizan je, ali ima nešto duži hod i ne voli česta „šaltanja”.
Motor posustaje tek pri zahtevnijoj vožnji kada glavnu ulogu preuzima masa od gotovo tonu i po. Mala zamerka može da se upiti i nešto slabijoj zvučnoj izolaciji zbog koje je motor bučan prilikom startovanja i na višim obrtajima. Sve ostalo zaslužuje najvišu ocenu i nećete pogrešiti ako se odlučite za 1.7 CRDi koji je 1.300 evra jeftiniji od slabijeg dvolitraša (136 KS). Za ušteđeni novac praktično možete da doplatite još jedan nivo opreme i da sa početnog „golda” pređete na „platinum” (cena 23.090 evra) ili doplatite pogon na sve točkove (1.800 evra).
Bilo kako bilo, nećete pogrešiti ni ako se odlučite za baznu verziju pošto paket opreme „gold” nudi ESP, DBC (Downhill Brake Control), HAC (Hill Assist Control), šest vazdušnih jastuka, automatski dvozonski klima-uređaj, kožom obloženi upravljač sa komandama audio-sistema i „blututom”, CD/mp3 plejer sa šest zvučnika...
„Hjundai ix35” je dobar izbor za porodice kojima je potreban prostran automobil, a ne žele da kupuju karavane. Dugačak je 4,41 metara, dok je međuosovinsko rastojanje 2,64 metara. Zapremina prtljažnika je 465 litara, nasloni zadnjih sedišta lako se obaraju, pri čemu se dobija maksimalnih 1.436 litara zapremine. U kabini se primećuje pomak po pitanju kvaliteta materijala i završne obrade, ali ne bi bilo loše da „Hjundaijevi“ dizajneri malo puste mašti na volju i da unutrašnjost prilagode mlađim kupcima. U ponudi su još i dvolitarski dizelaši sa 136 i 184 konjske snage, kao i dvolitarski benzinac sa maksimalnih 163 KS. Cena testiranog „hjundaij ix35” sa „dajamond” paketom opreme je 25.190 evra.
“Hjundai” iz godine u godinu pojačava svoj nastup na evropskom tržištu, a gradski terenac ix35 je glavni adut južnokorejskog proizvođača. Novi dizel motor je pravo rešenje za ix35, dok se dosta očekuje i od 1,6-litarskog turbo-benzinca koji će se uskoro ugrađivati. „Hjundai ix35“ nudi prebogat paket osnovne opreme i retki su konkurenti koji već na startu nude automatski klima-uređaj, ESP i gomilu vazdušnih jastuka. Jedina mana je staromodno urađena kabina.